人気ブログランキング | 話題のタグを見る
レストランで一休み
昨日は敬老の日で旦那様がお休みだったので久々に車で1時間少しの温泉に行って来ました。おじ~ちゃん&おば~ちゃんが多いかな、と思いきやガラ~んとしてて皆様どこえ?って感じでリラックスしてきました。
帰り際に旦那様が連れて行ってくれたレストランでランチ。
ちょっとレトロな感じで照明も落ち着いて私好みの所でした。
外にはデーブルやベンチもあって回りはみどりでと~っても落ち着ける所でした♪

Yesterday was a national holiday, so my husband and I went to take a hot spring. On the way back home he took me to a restaurant that I really like.
レストランで一休み_e0049177_1340220.jpg
私達が食べたpizza。生地に全粒粉が混ざっていて外はパリッ、、カリッ!中はしっとり、と~ても美味しかったです。小さめサイズで格安ですが結構お腹いっぱいになりました。pizzaにうるさい旦那様も満足でした。
最近はチェーン店が増えてきて、こういうお店をこの町で見かけるのは少なぁ。
将来、ちょっとした自宅カフェを開いてもてなすのもイイナ~なんて、夢の様な絵を描いています♪でも、ビジネス派ではない私達はきっと赤字になっちゃうんだろぉな(笑)
料理や器ってこんなに人を幸せにするんだぁ~、マジックみたい☆

We ordered pizza. The crust of the pizza was really great. I have never tries such delicious ones before. The bread was crispy on the outside and inside was soft. We loved it! It’s kind of rare to find this kind of small, atmospheric restaurants in my town because large chain restaurants are keeping on coming here like mushrooms in autumn.
It would be cool to open my own café at home in the future but I’m not a business woman, so I’d lose lots of money trying to run it^^;
Anyway, I thought how amazing it is that a great dish can make people happy. It’s just like magic!
レストランで一休み_e0049177_13402175.jpg

by kippis | 2005-09-20 20:22 | restaurants/stores
<< パ☆ス☆タ  手作り石けん  >>