人気ブログランキング | 話題のタグを見る
朝の出来事...
朝の出来事..._e0049177_921248.jpg最近、毎朝めっきり寒くなってなかなかベッドから出られない私と旦那様。
そんな中、我家では最近変わった事が起きています...
ある朝、いつもの様に携帯のアラームが鳴って...旦那様がまだまだ眠そ~うにしながらアラームを止めた後...
It’s now pretty cold in the mornings. That makes it difficult for us to jump out of the bed.
Lately, we’ve had hilarious morning experiences just before getting up.
One morning, my husband stopped his mobile phone alarm and then suddenly said...






"NIVEA! NIVEA!"(薬用のアノNIVEAです)...
何がNIVEA??と不思議ながらも彼を見てみると...
まだ夢から覚めたばかりの寝ぼけモードの旦那様(笑)も~~ビックリさせないでよ~~!!
数日間、その事を笑い話としながら...今朝、今度は私が何やらしでかした様ですゝゝゝ
寝ぼけ半分の私は何回も鳴る旦那様のアラームの音を聞きながら...
旦那様の脇の下を一生懸命、指で突付いていたそうです(笑)しかも何回も!
旦那様の問いに私は「けぇ..けぇひぃ..けぇひぃたぁ...ひぃ....」と...
私の中では、てっきり彼の脇が携帯のボタンだと思って止まるまで押していたつもりだったんですよね...└|∵|┐いくら夫婦とは言え、チョット恥ずかしかったです☆
皆さんの寝ぼけ話何かあるかしら??

“NIVEA! NIVEA!” (a name of a range of cosmetics products) I wondered why he yelled “NIVEA” and I looked at him. He had just woken up from the dreamy land. That was very funny! We laughed about that for a few days.
This morning it was my turn to do something totally unthinkable. As soon as I heard the sound of the alarm, I was nudging my husband’s armpit with my finger many times saying “mo.. mobb... mobile... mobile phone...”. I thought my husband’s armpit was his phone! When I heard that from him I was quite ashamed of what I had done. Have you had or heard some funny “half-sleeper” stories??
by kippis | 2005-11-11 22:32 | my family
<< 猪口令糖・貯古齢糖って??  簡単みかんクリスマスオーナメント >>