人気ブログランキング | 話題のタグを見る
バッグがお家?
秋になったしバッグも衣替え~♪っと購入してみました。
至る所でカシャカシャ写真を撮るのが好きな私。以前のバッグにはおさまりきらなかったデジカメも、ちゃ~んとおさまりそうです☆
この間、お寿司屋さんに行った時カウンターにカメラを置きっぱなしにして帰ってしまうとこで、盗まれる事なくちゃ~んとあって日本て治安が良いわね~ってホッ!
こんなに余裕もってるから忘れちゃうのかも...でも今度のバッグは大丈夫そうです☆
な~んてバッグごと置いていかないようにしゃなきゃ!

On the other day, when I went to eat Sushi I left my camera at the restaurant. Fortunately, nobody stole it. Japan is a pretty safe country, isn’t it?
If I had a bigger bag I wouldn't have left it there. That’s why I bought a new bag! It’s big enough for my camera so that I won’t lose it again. Oh! I have to be careful not to leave my bag next time!
バッグがお家?_e0049177_10192219.jpg

そして、こちらのごつめのバッグも購入。
I also bought this orange bag.
バッグがお家?_e0049177_10193470.jpg




バッグがお家?_e0049177_10194843.jpg

アラ!こんにちは~☆
実はコレ、愛犬Lottaのお出かけ用バッグでした!
気に入ったようで数時間バッグの中でZZZzzz...してました。
HELLO~!!
This is for our little dog, Lotta. She slept in the bag for a few hours. She seems to like it!
by kippis | 2005-09-22 21:45 | my family
<< 緑・赤・黄色  パ☆ス☆タ  >>